Rabu, 19 November 2008

Congratulation To SKG's Teachers And Their 5A's Students

Bertempat di Restoran Terapung D'Tunas Pantai Sri Tujoh seramai 14 orang guru darjah 6 dan 16 orang pelajar yang mendapat 5A diraikan oleh Penghulu Mukim Geting dan jawatankuasanya. Ambo juga teramat bangga dengan pencapaian ini, walaupun tahun lepas ramai lagi (27orang medapat 5A).

Ambo turut menghadiri majlis penghargaan ini dan amat tersentuh dengan komitmen guru-guru SKG terutamanya Guru Besarnya yang bersungguh-sungguh merancang untuk memperolehi kecemerlangan ini.

Tahniah juga ambo ucapkan kepada anak-anak bangsa yang mendapat 5A ini kerana beroleh kejayaan yang cemerlang ini. Kejayaan mereka ini juga merupakan kejayaan masyarakat di Kampung Geting khususnya. Maklumlah ambo ni murid tua SKG (alumni la).

Terima kasih pada Ustaz Ropein Hassan yang sanggup hadir memberi motivasi kepada adik2ambi ini. Terima kasih juga kepada YB Dato' Kamarudin Jaafar Ahli Parlimen Tumpat di atas sumbangan hamper yang diberikan. Juga tak lupa kepada Kak jamilah (pemilik restoran) di atas sumbangan jamuan tengahari (Semoga Allah memurahkan rezeki).

Tiada ulasan: